2012-04-29
 18:40:03

:)

Tack för att ni fortsätter besöka bloggen, trots min inaktivitet!
Jag är - till skillnad från resten av landet - inte ledig imorgon (måndag), men jag ska sätta mig och försöka skriva ihop något vettigt på tisdag samt torsdag när jag har tid över! Hoppas ni blir nöjda, tack igen!


Anonym

Har du lagt ner bloggen? Din novell va ju grym! Vill ha mer kapitel!!

Svar: Nej, jag har bara haft NOLL inspiration.. tyvärr :/ Tänker på bloggen flera gånger i veckan och ska verkligen försöka ta tag i det, men jag kommer ingenstans i dagens läge :/
None None





sofia

din novell är ju grym, är den nedlagd ?

Svar: Börjar igen! :)
None None



PUBLICERAT: 2013-01-06, 23:28:46 | URL: http://sofiabang.devote.se




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: